ZWROTY I REKLAMACJE
Masz prawo odstąpić od umowy, bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia nabycia fizycznego posiadania produktu przez Ciebie lub osobę trzecią wskazaną przez Ciebie (wyłączając przewoźnika).
Jeśli chcesz zwrócić produkt, możesz skorzystać z formularza odstąpienia, napisać do nas e-mail lub, jeśli nie posiadasz adresu e-mail, napisać do nas używając informacji zawartych w zakładce „Kontakt”
Po wysłaniu do nas informacji o chęci odstąpienia od umowy, produkt prosimy wysłać na adres.
Adres wysyłki:
Ergosmile Med Sp. z o.o.
Kanna 63
33-220 Bolesław
Tel.: +48 725 507 555
Jeśli chciałbyś omówić możliwość odbioru przez nas produktu, skontaktuj się z nami, używając informacji zawartych na stronie „Kontakt”
Reklamacja
Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy lub nie jest tym co zamówiłeś przechowuj wszystkie dokumenty, które otrzymałeś z produktem bowiem mogą być potrzebne gdyby produkt wykazywał wady.
Oczekujemy, że w rozsądnym czasie od otrzymania przesyłki sprawdzisz każdy dostarczony do Ciebie produkt. Jeśli produkt, który otrzymałeś od nas był:
• uszkodzony podczas dostawy,
• wykazał wady podczas okresu gwarancji,
poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie.
Informacja
Prosimy o odpowiednie zaadresowanie paczki na powyższy adres, które będzie zawierało informacje takie jak: imię/nazwisko, adres pocztowy, numer zamówienia.
Możemy odmówić odbioru a także przyjęcia produktu, który jest zniszczony bądź zabrudzony