Gwarancja satysfakcji - warunki szczegółowe

Kupując u nas dajemy Ci pewność, że nasze produkty wywołają Twoje zadowolenie. Jesteśmy pewni jakości i funkcjonalności oferowanych produktów. Nie musisz podawać nam powodów zwrotu. Będziemy jednak wdzięczni za Twoje uwagi. Pozwoli nam to w jeszcze wyższym stopniu dostosowywać się do oczekiwań klientów.

Możliwość zwrotu towaru przez 60 dni jest całkowicie bezpłatne i jest rozszerzeniem obowiązujących norm prawa.

Gwarancja nie obejmuje;

  • normalnego zużycia produktów w wyniku eksploatacji,
  • zniszczeń powstałych z winy użytkownika np. zalanie pianki, uszkodzenie mechaniczne, czy użycie produktu niezgodnie z przeznaczeniem, plamy,
  • wymiany produktu, na którym jest pleśń, bród,
  • produktów zakupionych poza stroną www.ergosmile.pl lub naszymi oficjalnymi przedstawicielami,
  • produktów zakupionych jako powystawowe lub używane
  • reklamacji, które nie zostały zgłoszone oficjalnie przez kontakt mailowy na adres; pawel@ergosmile.pl

Okres 60 dni jest liczony od dnia doręczenia produktów do adresata.

Po kontakcie mailowym z nami zostaniesz poproszony o;

  • Potwierdzenie zamówienia (paragon, faktura lub mail z potwierdzeniem zakupu);
  • Opis powodu zwrotu;
  • Numer konta do zwrotu pieniędzy lub informację o chęci wymiany produktu na inny. W tej sytuacji możliwym będzie Twoja dopłata, jeżeli wybierzesz produkt droższy lub nasz zwrot części pieniędzy, jeżeli wybierzesz produkt tańszy. 
  • Wybór tańszego produktu w przypadku wymiany nie łączy się z promocjami na ten produkt.

Zwracany produkt należy zapakować tak, aby chronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Nie wymagamy zapakowania go w oryginalne opakowanie.

Usługę gwarancji satysfakcji świadczy; 

Ergosmile Sp. z o.o.

Kanna 63

33-220 Bolesław

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl